hemma igen

2011-10-02 @ 16:23:11
gårdagen var helt okej. blev en del spontana grejer, tex att vi drog till trollhättan helt utan anlednig. men det var rätt dött där så vi åkte tillbaka till ua nästan direkt.
nu sitter jag hemma i sängen med seriöst världens hemskaste mensvärk nånsin, varför i helvete ska man ha mens?!?!
börjar sakna brian en hel del nu också, kom hem!!

idag kommer iaf pappa tillbaka till sverige med massa toblerone, tictac och tuggumi till mig! och antagligen en hel del öl och sprit till sig själv. men han kommer inte hem hit förrens på torsdag, så funderar faktiskt på att sova hos honom på tisdag så jag får det lite tidigare ;)
aja, ska försöka dammsuga klart i mitt rum och sen chilla i sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0