snabbt inlägg

2011-10-11 @ 22:29:35
förlåt för den otroligt dåliga uppdatering dom senaste dagarna men jag hoppas ni förstår. jag vill ju inte sitta och skriva på nån blogg när jag är med min älskling eller så! har haft varken tid eller något att skriva om. men nu är jag back on track igen!
jag kom ganska nyss hem, åkte till hunnebo med brian och träffa några direkt efter skolan eftersom att det var visning här, antagligen sista för nu börjar buden gå upp en hel del i pris alltså! men kan tyvärr inte avslöja summan eftersom den är hemlig för tillfället;)

för övrigt så behöver man inte alls kolla på sveriges matcher eftersom man får uppdateringar på facebook var tredje sekund, sjukt störande!!

men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0