snabbt inlägg

2011-10-21 @ 19:09:40
nu är det äntligen helt klart vart jag och pappa ska bo. tänker inte säga exakt vart än men kan ju iaf säga att det är i brastad.. kanske inte världens roligaste ställe, men hela släkten bor ju där och massa vänner så det ska nog bli bra!
kommer ju sakna rebecka så helvetes mycket, men detta ska inte förstöra våran vänskap!!

kom hem från övernattningen förut idag, har haft jättekul faktiskt. fast amar den jäveln skrämde skiten ur mig några gånger, haha hemskt!! ska snart se om jag har några bilder, filma iaf en del. men eftersom det var så mörkt för det mesta så ser man typ ingenting.
haha, känns lite pinsamt att erkänna att vi satt och körde sanning eller konsekvens. grymt roliga folk i klassen iaf *knäpper med fingrarna* hahaha, internt!

aja, nu ska jag skölja av ansiktsmasken och sen sätta på någon bra film. orkar verkligen inte dra nånstans ikväll, ska kanske bada ute sen bara, mys!
hejdååå!

snyggtjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0