underbart!

2011-10-21 @ 19:42:43
satt och snackade lite med pappa förut om hur vi ska göra i det nya huset osv. han har snackat lite om att han ska köpa en större tv och då ska jag få den tvn som han köpte för inte alls länge sen, 47 tum så det är ju helt okej;)
iaf, nu ska han antagligen köpa en 60 tums tv, fatta va nice!
sen så hade han typ hört om iphone 4s av min kusin johan så han frågade mig lite om den också, och det lutar nog åt att han ska köpa en sån till mig, nice!
sen började han snacka om ytterligare en sak. han frågade vem jag ska ha min stationära dator hos och jag typ att jag inte visste eller nåt sånt. då säger han bara, ah för om du ska ha den hos mamma så funkar det väl om vi köper en ipad..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0