gnomeo

2011-09-26 @ 17:11:13
jag hade ju tänkt börja på en ny design igår och jobba lite på internetprojektet men det blev inte alls som jag hade tänkt mig. låg bara och chilla i sängen/soffan hela dagen med chips och kakor, mys!
gårkvällen slutade med en mysig dusch med älsklingen och sedan film också. finns inget mysigare sätt att avsluta en tråkig dag på ;)
idag åkte jag till skolan men åkte hem igen vid halv 11 eftersom jag har blivit sjuk igen, det suger ganska hårt!! så sen runt 12 idag har jag bara chillat i sängen, rätt nice ändå måste jag säga.

just nu kollar jag på 101 dalmatiner, ääääälskar barnfilmer!!
juste, ni som inte har sett gnomeo & juliet, SE DEN!!! såg den med brian för ett tag sen, så jävla bra hahaha!
det är ungefär samma handling som romeo och julia, men det är trädgårdstomtar, grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0