grymme fredagen!

2011-09-16 @ 23:11:30
Har ganska nyss kommit hem efter en ganska grym fredag med sjukt mycket skratt! 
Hade först en helt okej dag i skolan, börjar ju bli lite mer snack på lektionerna nu också, awesome!! Efter skolan tog jag bussen till lysekil och fixa cigg till min stackars pojkvän som inte hade rökt på ett dygn, stackarn..
Så sen åkte jag till bovall och gav dom till han och var där typ en timme innan jag tog bussen tillbaka till lysekil. Mella hoppade på hemma vid sig också så gick vi till ica och köpte lite chips och dricka.

Och eftersom vi skulle säga hejdå till jp som flyttar till sthlm imorgon så tänkte vi skoja lite med han så vi köpte en kärkelsmums och sen tänkte vi köpa en blomma också men det fanns inte så mycket att välja mellan så till slut blev det lite mossa i en plastbit för 5 kronor, bra köp! Hahaha skrattade så jävla mycket!
Sen träffade vi honom och sa hejdå och så innan vi drog hem till simon och kollade på film där, treeevligt!

Och nu sitter jag här och har precis ätit den första riktiga maten idag, ändå har jag inte varit hungrig...? Cp asså...
Mycket text, uuusch!
Aja, nu blir det duschen tror jag, tjingeling!

ge mig sommaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0