tröttttttter

2011-09-21 @ 08:24:32
Glömde skriva igår men det hände inget speciellt. Först en helt vanlig dag i skolan sen drog jag till brian och va hos han några timmar. Helt sjukt att jag kan sakna den lille pojken så fort.
Kom iaf hem vid 10 igår och hade tänkt lägga mig nästan direkt för att komma ikapp lite med sömnen, men så blev det såklart inte, satt uppe några timmar längre än jag tänkt mig.

Nu sitter jag iaf i skolan, börjar egentligen 20 i 10 men eftersom att jag får gå en timme före alla andra och missa sista mattelektionen så ska jag ha matte med nån 2a nu tydligen. Men aja det stör inte mig, annars hade jag bara fått en halvtimmes sovmorgon iaf och det känns inte som en stor grej precis.

Skriver antagligen senare, pusselipuss.


söt tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0