back to prison:(

2012-04-15 @ 23:42:56
Hej sötnosar!
Hur mår ni? Jag mår sådär, är nästan helt frisk nu så det känns skönt!
Jag ligger i min säng hemma hos mamma och ska snart försöka sova, får se hur det går med det efter att ha lagt sig vid 4-5 på morgonen 10 dagar i rad nu. Och med en go pojkvän som ligger och håller om en alla dom nätterna utom en.. Jaja, det får gå som det går!
Igår kom goa Jocke hem till mig. Vi skulle egentligen ut och dricka men det slutade med att vi kollade på film och lite sånt sen körde han mig till Brian och jag sov där.
Sov till 1 idag vilket kanske inte var så smart eftersom jag verkligen inte kommer kunna somna nu..

Menmen, nu får jag försöka sova och hoppas på att jag kommer upp imorgon och inte försover mig som vanligt!
PUSS

Juste, kom på en sak som hände igår som jag måste berätta!
Skulle slänga in en tröja i mitt rum och sen gå på toa, så sa Jocke nånting så jag gick in i rummet. Några sekunder senare skulle jag gå ut igen. Vänder mig om och går rakt in i dörren som är 2 cm bakom mig. AJAJAJ, äcklig jävla bula nu:(
Men det måste ha sett kul ut haha!
Jaja, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0