bild, värde-löst inlägg

2012-04-17 @ 13:01:29
Vet ni vad? Jag kom upp när jag skulle imorse!! Och kom i tid till skolan, det var ett tag sen sist.. Så nu känner jag mig nästan lite stolt över mig själv, haha! :D

Sitter i skolan just nu och har lektion. Ska bara göra lite grejer i photoshop så det är ändå helt okej, även fast jag mycket hellre hade legat hemma i sängen och sovit, orkar knappt hålla ögonen öppna. Undrar om jag kommer orka en timmes zumba sen.. Hoppas på det iaf!
Efter skolan ska jag iaf hem och laga mat och äta lite snabbt innan jag drar ner på stan igen för att göra en sak innan jag drar mot bort till sportlife för zumba som sagt!
Den slutar 20 i 8 och då blir det direkt hem, duscha, kanske äta något och antagligen sova direkt!
Kommer säkert hålla mig vaken till 12-1 som vanligt men vi får väl se.

Nu ska jag fortsätta med photoshop, ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0