godnatt sötnosar

2012-04-22 @ 22:39:19
Ligger i sängen hemma hos mamma nu och känner mig nästan lite stolt efter att äntligen ha gjort klart engelskan som jag ska redovisa imorgon! Känns gött!
Mitt hår ser ut som ett jävla helvete nu efter två blekningar denna helgen. Men tänkte ha det såhär tills nästa eller nästa helg igen och sen, då jäävlar ska skiten bli rött! Har också blekt Brians hår två gånger och sedan färgat det brunt. Blev faktiskt ganska snyggt på honom ändå!

Ska snart lägga mig så jag orkar med morgondagen. Först blir det skolan med redovisning och lite sånt, och sen drar jag direkt till lysekil för att dansa innan jag tar bussen tillbaka hem till uddevalla för att gymma med bästa elin! Sen hem och plugga en liten stund innan jag däckar i sängen!
Så så ser min måndag ut. Hoppas ni får en bra måndag också, och att ni har haft en bra helg! :)
Godnatt snyggingar.
detta saknar man en hel del! meen, repris i helgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0