all i know is that it feels like forever

2012-02-15 @ 22:43:16
Har äntligen lagt mig i sängen nu. Ligger här och skriver klart teknikuppgiften till imorgon samtidigt som jag känner hur magmusklerna börja komma fram. Dom syns verkligen inte, men man känner dom!
Kom hem från dansen förut vid 8 och tränade i typ 2 timmar igen. Känns en hel del i min lilla tjocka mage nu haha. Men det är gött!
Har inte mycket att skriva.
Ha en go kväll snyggingar så skriver jag mer imorgon. Like anyone cares..
Haha nejdå... Godnatt :D


Juste, JAG ÄR INTE ALLERGISK MOT MINA GOA SMÅ KATTER!!:D
Fast nu kom jag på att jag redan har skrivit det hahahaha.
Neej nu får jag sluta skriva, iphoneskiten ligger brevid datorn och bara vibrerar helt utan anledning ?
Jaja, godnatt!
gammal bild på två fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0