back in school :(

2012-02-14 @ 09:40:17
Förlåt för dålig uppdatering igen men det känns bara onödigt att skriva när man inte har något att skriva. Har egentligen inte det nu heller men jaja..
Sitter faktiskt i skolan nu för en gångs skull. Känns lite jobbigt efter 3 veckors sovande och filmtittande typ men det får väl gå.. Känner mig fortfarande dålig också men man kan ju inte ligga hemma hur länge som helst..
Vi har iaf inte en så jobbig lektion just nu så det ska väl gå bra.

Sen efter skolan ska jag nog bara hem och vila lite och sedan plugga. Har 10 uppgifter som jag ligger efter med och en hel jävla bok på engelska att läsa..
Och ja, jag vet att det är alla hjärtans dag men seriöst, älskar man någon så ska man väl inte bara visa det en enda dag om året bara för att någon har hittat på det?
Tror nog att jag och Brian visar varandra vad vi känner för varandra tillräckligt mycket som det är ;)
Måste fortsätta med teknikinlämningen nu, puss på er!
those will be the best memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0