fredag!

2012-02-10 @ 15:58:55
Shoo.
Ligger här och chillar i min king size bed, awsome!
Stannade hemma idag också. Är egentligen nästan helt frisk men både jag och pappa tyckte det var bra ifall jag stanna hemma idag också annars kommer skiten bara tillbaka igen på 0.47 sekunder...
Pappa väckte mig vid tolv och frågade om jag ville se på avatar i 3D så det gjorde vi. Såg den senast förra helgen men bara i vanligt format och detta var första gången jag såg den i 3D. Jäääävlar vilken skillnad!

Snart ska jag fixa mig lite för att åka ner till kusinerna och grilla och lite sånt så vi stannar antagligen där hela kvällen, trevligt!
Tänkte försöka få med min pojkvän också men det verkar som det lilla fettot fortfarande ligger och sover eller nåt haha.
Ska prova att ringa igen och sedan fixa mig lite.
Puss på er goingar!
söt chey.
fast ne.
gammal som gatan btw ;ppPPpPPPpppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0