friday bitches

2012-02-03 @ 16:48:06
Förlåt för det halvt randoma inlägget igårkväll men jag kan verkligen inte skriva när någon kollar, speciellt inte när personen typ pussar på mig osv samtidigt haha!
Sov iaf lika gott som alltid med den lille plutten, och det får jag göra inatt med. Om en liten stund kommer han hit igen och det känns typ underbart eftersom att jag redan saknar honom otroligt mycket, det känns typ som ett stoort gigantiskt hål i hjärtat!! *CUTTAR MIG SJÄLV* .... FML.

Fast nej, inte riktigt så haha. Men saknar honom gör jag!

Åkte iaf till sjukhuset idag eftersom att jag har typ 60 % närvaro denna månaden (oh fuck) så skolsköterskan tyckte att jag skulle åka dit och få ett intyg eller nåt på att jag faktiskt mår dåligt, men jag ska tillbaka dit imorgon. Blir antagligen blodprov också vilket är något av det värsta jag vet!!
Får väl försöka tvinga med Brian och klämma sönder hans hand.

Nej, nu ska jag vänta på att pappa kommer hem med choklad till mig och sen efter det kommer älsklingen. Kör på en myskväll som alltid typ, men jag gillar det! :)
Men ni som ska ut (fast in kanske? haha jag är random idag -.-) får shakea lite på röven för mig med!
PUSS


NU KOM CHOKLADEN
skulle egentligen börja träna ofta och äta nyttigt, men vafan, är man sjuk så är man =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0