love

2012-02-14 @ 23:10:19
Alltså jag fattar inte riktigt vad som är så speciellt med alla hjärtans dag. Hela grejen känns bara så jävla fake.
Liksom, om man älskar någon så älskar man den ju lika mycket oavsett vilket datum det är. Då borde man ju också visa det lika mycket varje dag och inte bara en dag bara för att någon helt okänd person har bestämt att det ska vara så, right?
Men visst, det kan vara mysigt att göra något speciellt ibland, men det känns ju ännu mer speciellt om ens pojk/flickvän överraskar en på en helt "vanlig" dag. Eller jag den enda som tycker så?

Och nej jag säger inte detta för att jag är avensjuk på någon eller så. Jag har utan att överdriva den bästa pojkvännen man nånsin kan tänka sig och jag är nöjd bara av att veta att jag har honom vid min sida varenda dag. Det är det som räknas egentligen, och inte att man måste göra något speciellt för varandra för att någon annan säger det..

Kommentarer
Postat av: Elin

Derp!

2012-02-15 @ 11:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0