Nyckeln till frihet

2012-02-11 @ 19:11:44
Ligger här i min säng med 1000 olika tankar just nu efter att ha sett kanske den bästa filmen jag någonsin sätt. Kanske inte så konstigt eftersom att den fått sju oscarsnomineringar för världens bästa film eller vad det nu va..
Nyckeln till frihet. Så sjukt bra film! Och om ni inte har sett den tycker jag verkligen ni ska göra det. Den är 2 timmar och 20 minuter men den tiden är den fan värd!
Fast antagligen har dom flesta redan sett den, det är bara jag som är så efter..

Den handlar om en kille som kommer på sin fru med att ha en annan älskare. Frun och älskaren blir mördade och alla bevis pekar mot killen trots att han är oskyldig. Han hamnar på Shawshank fängelset på livstid.
Mer än det vill jag inte säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0