sista natten av frihet

2012-02-26 @ 02:02:42


Förlåt igen för dålig uppdatering men har varken haft tid, lust eller internet.. Ligger just nu i min stora säng och myser med min söta katt med musik i öronen. Känner mig helt slut efter en dag med massa buss, tåg osv. Så tänkte faktiskt försöka sova snart. Berättar lite mer om vad jag gjort sen jag skrev sist imorgon istället för just nu skriver jag på mobilen och jag orkar verkligen inte starta min dator som är helt död just nu.
Hoppas alla har en bra sista natt innan skolan börjar igen = upp 5.30!
Nej, okej inte riktigt så längre som tur är. Känns ändå rätt skönt att bo i uddevalla nu.
Jaja nu ska jag sluta innan jag börjar skriva 20 andra ointressanta saker. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0