WEIRD DREAM

2012-02-10 @ 01:11:26
Tänkte bara dela med mig lite snabbt av en konstig dröm jag drömde nån dag i veckan hehe..

Min pappa och hans bröder hade ett hus på stranden i turkiet. Jag och Brian var där och hade tydligen sex i mitt sovrum där det btw var cp stora fönster och det var mitt på dagen så alla kunde se oss haha.
När vi var klara såg vi massa små barn som gick förbi huset och någon minut senare knackade mina kusiners mamma på och för att jag hade skrivit nån lapp om att jag ville starta ett eget företag och ha ett dagis?

Haha iaf, så sa hon att hon hade tagit dit typ 30 barn för att jag skulle få känna på hur det var.
Helt plötsligt säger Brian: Ser du vem det är eller ? och pekar mot ett hörn där en kille står och gömmer sig.
Jag: Nej?
Brian: Det är ju Robert Pattinson..

Så går jag fram och typ börjar strula med Robert!
Hahaha, underbar dröm!
Och Brian blev ju inte sur för att Robert är mitt frikort eller vad man ska kalla det ;D


hahaha, random....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0