glad tjej!

2012-01-14 @ 01:30:54
Det blev ikea tillslut idag. Fick köpt en hel del saker, och just nu ligger jag och chillar fett i min nya säng!
Känns nästan som en stor dubbelsäng! Fast det kanske inte är så konstigt när den är 1,40 =)
Hursomhelst så äääääälskar jag den! Känns ganska fet med en stoor säng och en stoor jävla tv, och två grymma högtalarsystem på det också, love it!
Och fråga inte varför jag har två olika i samma rum haha...

Hade faktiskt tänkt sova ganska tidigt idag. Har massor att göra imorgon så jag orkar inte sova bort halva dagen som jag alltid gör annars. Har sträckt mig också och kan nästan inte gå så hoppas på att det har gått över när jag vaknar!

Nej nu ska jag vara social en stund och sedan inviga sängen, tjingeling!

kan vara den sämsta bilden nånsin men mobilen är fuckad -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0