goo träning

2012-01-12 @ 15:17:27
Kom nyss hem efter att ha varit ute och cyklat och sprungit med mamma i en timme. Känner mig halvt död men nu efteråt känns det ändå så jävla gött! Det märks verkligen att jag inte tränat på ett tag nu, konditionen är lägre än botten. Ska vila några minuter och sedan träna lite här hemma också, typ situps och lite sånt.
Efter det ska jag duscha och vänta på pappi som kommer och hämtar mig. Vi ska till telia och fixa internet och kanske något mer, vem vet?
Nej nu ska jag hälla i mig ett stort glas med kallt vatten. Skriver mer senare.
Puss!
Haha, får bli en väldigt liten bild eftersom att jag känner mig rätt sleten osv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0