monday morning

2012-01-16 @ 09:27:57
Måndag morgon och skola igen. Egentligen kunde det nästan inte kännas värre, men jag har bestämt mig för att sluta klaga så mycket på allting och bara ta allt som händer på ett bra sätt, som att det är meningen typ. Hahah..!:D
Vi sitter iaf i skolan nu och ska jobba med företaget men jag orkar inte skrika på killarna just nu!
Sedan efter skolan tar jag bussen till lysekil för att dansa igen. JÄVLAR vad mycket jag har längtat. Älskar det verkligen, finns nästan inget roligare att göra. Och hela året går man bara och väntar på dansuppvisningen, som kan vara en av dom tre roligaste dagarna på året!
Kollade nyss igenom min gamla blogg på nattstad också, det är helt sjukt hur mycket jag har ändrats i mitt sätt att skriva på bara ett halvår. Men det är väl så det är antagligen.

Nej nu ska jag försöka få igång boysen lite, hörs senare!
Ha en U N D E R B A R dag!
Bild från dansuppvisningen 2010. miss it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0