natti!

2012-01-11 @ 22:07:31
Ligger hemma i kanske världens goaste säng just nu och bara chillar. Orkade inte sätta igång datorn idag heller. Haha fyfan vad lat jag är! Men det blir imorgon iaf eftersom att jag ändå slutar 12:20 och inte har någon aning om vad jag ska göra efter det. Måste träna också så det blir nog imorgon skulle jag tro.

Blev lagom irriterad förut när jag kom upp i mitt rum och såg att kattjävlen hade hoppat upp i mitt fönster och puttat ner en jävla blomkruka som hade ramlat rakt på min lampa. Ni vet, en såndär rund, vit lampa från ikea. Så den låg ju över både halva sängen och hela golvet i 457980 bitar.
Men mamma lovade att köpa en ny så jaja :)

Nu ska jag iaf kolla om det finns nåt gott nere att äta och sedan ska jag krypa ner under täcket och försöka sova tidigt idag igen. Det är ju helt underbart när man vaknar på morgonen igen. Om man nu har somnat då såklart..
Ha en bra kväll allihopa!
Godnatt :)
ser ut som en ihoptryckt korv men jag bjuder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0