Tidslinje, nejtack!

2012-01-26 @ 12:28:09
Asså neeej, skojar du med mig? Fattar typ ingenting av det ju, åh min hjärna kommer överhettas haha!
Facebook blir bara mer förstört för varje dag.

Jaja, nu ligger jag iaf i sängen som jag har gjort ända sedan jag vaknade imorse. Eller ja, egentligen sen igår kväll då heheh.
Känner mig fortfarande dålig, och nu har magen börjat ta livet av mig också, kill me?
Men ändå ganska mysigt att äta kakor, lyssna på musik och mysa med en tjock katt som kommer hit och pussas hela tiden, gos!
Tänkte försöka ta mig ner till köket och hämta något mer gott eftersom att kakorna tog slut för ett tag sedan. Men som tur är finns det fler en våning ner!;)

Ha en underbar dag alla godingar, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0