till stan

2012-01-09 @ 18:47:49
Kom nyss upp ur badkaret (dock torr, jävlades lite med mamma och såklart putta den jäveln ner mig i badet så där satt jag en stund och skrattade hahaa. nolife.se) och ska alldeles snart gå bort till bussen och dra ner till kampenhof för att möta min tjockis ♥
Den lille sötnosen skulle tydligen köpa något till mig också men han vägrar säga vad det är. Hihi, gulligaste!
Jävlar vad jag tjatar om honom hela tiden här då.. Men men, det är väl så när man är kär och lycklig! :)

Bilderna från 2011 kommer antagligen upp imorgon eftersom att jag vill lägga all tid på älsklingen ikväll. Men jag kanske börjar med en liten del, vi får se hur det blir.
Men nu får jag nog skynda mig, det är ju is överallt ute så det går inte lika fort som vanligt haha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0