usch

2012-01-09 @ 16:05:20
Har varit hemma en stund och just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och mår väldigt dåligt.
Förstår verkligen inte hur man kan må så dåligt av att inte träffa en person på ett tag. Jag måste vara otroligt kär (det vet jag ju egentligen att jag är, hehe) eftersom att jag mår såhär dåligt bara för att jag inte har träffat min älskade Brianpå några dagar. Det är ju egentligen ens länge eller så, men nu när jag har vant mig vid att vara med honom varenda minut så känns det helkonstigt att inte ha honom brevid sig när man ska sova eller äta eller duscha eller vad som helst.
Har legat vaken hela natten idag och verkligen inte kunnat somna på grund av att han inte har legat bakom och hållt om mig. Samma sak förra natten också, och natten innan det.

Men nu ska jag inte tjata om det mer, det bryr väl säkert inte ni er om haha ;)

Ska smsa till tjockisen nu och sen får jag se vad som händer. Hoppas verkligen på att han kommer hit iaf, annars blir det ännu en sömnlös natt..
haha, söte mantas med 2 cigg i käften =)
förlåt för random bilder som inte har något med texten att göra men jag har typ inga bilder just nu hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0