tar tag i bloggen igen

2012-07-24 @ 19:42:27
Känner att det är dags att försöka ta tag i bloggen igen. Har ju helt glömt bort att skriva här på ett tag faktiskt, men det har varit riktigt skönt om jag ska vara ärlig haha. 
Det har ju hänt en del sedan jag skrev sist - resan till underbara Alanya, jag har börjat jobba, jag har blitt singel och en massa annat. Men jag har iallafall haft ett helt okej sommarlov. Det är ju några veckor kvar men också som tur är. Det känns ju som att man knappt har hunnit med någonting denna sommaren? 
 
Idag runt två ringde min kusin Johan och frågade om jag kunde komma ner och jobba en timme innan vi skulle på mitt kusinbarn Vincents kalas. Så det var bara att dra på sig kläder och sticka ner. Det var otroligt jävla varmt där idag, skulle tagit på mig träningskläder istället för svetten bara rinner ju! 
Iallafall, efter någon timme åkte vi hem och tog en liten parfymdusch innan vi åkte vidare till kalaset en halvtimme försent, men bättre sent än aldrig, eller hur?
Dert var riktigt gott med prinsesstårta, och kul att träffa lite folk man inte träffar så ofta annars!
       
Nu ligger jag hemma i sängen och dunkar musik, har precis proppat i mig en bit kladdkaka, muummmms! Ska nog snart slänga på mig träningskläder och träna lite, känner att det har varit väldigt slarvigt med det sen jag åkte till Turkiet. Tycker det är lättare att träna när det inte är lov, för då blir det mer en vana eller vad man ska säga, någon som håller med? 

Jaja, man ska ju leva också;) 
Hörs!
Ungefär såhär ser det ut här just nu, riktigt chill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0