mot sportlife!

2012-06-07 @ 17:56:02
Sitter på golvet i mitt rum och har nyss kört lite rumpträning, det bränner gött nu!
Ska snart dra ner till sportlife för lite cx. Skulle egentligen på bodypump också, men sjukhusbesöket blev lite senare än det skulle så jag hann inte med bodypumpen tyvärr :/
Men jag skippar gärna en träning för att få se min älskade farfar igen som jag inte sett på länge, vet ju inte när jag får se honom igen, om jag nu ens kommer göra det något mer..

Jaja, ska inte tjata om det nu utan det får vi ta som det kommer. Nu ska jag iaf gå ner och äta lite mat eftersom jag knappt ätit något idag, har ingen lust med det när jag har detta på hjärnan.. Jaja ingen fattar vad jag snackar om så ska sluta babbla :)
Hörs senare istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0