Träningsnarkoman?

2012-06-07 @ 11:32:22
Eftersom att treorna tar studenten idag är jag ledig så jag tänkte faktiskt använda denna dagen till massa träning och plugg. Ska också hälsa på farfar på sjukhuset en sväng!
Skulle egentligen dratt ner till sportlife och tränat nu, men vädret suger och jag har verkligen ingen lust att gå ut just nu.. Så det blir träning här hemma en stund innan jag drar igång med pluggandet. Ska ändå ner till sportlife senare för bodypump och cx.

Juste, igår var jag ju såklart nere på sportlife också. Tränade, tränade och tränade. Helt plötsligt känner jag bara hur det kommer upp fort som faan från magen till halsen/munnen.. Så det var bara att springa till toan..
Sen tog jag bara en klunk vatten och fortsatte tills jag kände att jag var typ två sekunder från att svimma, då fick det räcka! Hehe.

Men nu ska jag köra några träningsvideos på youtube, skriver senare!
Random bild tagen för några dagar sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0