anything for money

2012-03-10 @ 13:39:02
Sitter hemma i soffan nu och har nyss ätit lite go mat. Dunkar musik på högsta och mår som man förtjänar!
Vi skulle ju egentligen vara hos Bastian en stund och sedan åka hem till Mella på natten men vi blev kvar där till 20 över 8 imorse hehe. Det hände en del tråkiga/äckliga saker men trotts det hade jag en jävligt rolig natt med två goa vänner!
Imorse tog vi bussen till Mella och vilade ögonlocken en liten stund innan vi åt frukost.
Kom hem runt 12 och sen dess har jag bara suttit här i soffan med musik och tyckt synd om mig själv typ haha.

Senare idag drar jag antagligen till hunnebo/bovall en stund och efter det blir det kanske en sväng till Robin.
Så dagen blir nog helt okej ändå. Men nu ska jag hitta nån grym låt, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0