kommer inte på någon rubrik

2012-03-17 @ 17:21:22
Förlåt för dålig uppdatering igen men jag har verkligen inte haft någon lust att skriva. Har inte riktigt kunnat det heller eftersom att i torsdags vaknade jag och hade lite ont i handen men jag tänkte inte mer på det. Senare på dagen hade jag så ont att jag knappt kunde röra den och jag låg vaken hela natten på grund av smärtan.. Så igår åkte jag till sjukhuset och fick reda på att jag hade någon inflammation i den.
Men jag fick mediciner och änsålänge har jag bara tagit tre tabletter men smärtan är nästan helt borta nu som tur är!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på min sega pojkvän. Vill egentligen träna lite men har verkligen ingen lust eller energi till det just nu. Så jag ligger nog kvar här och lyssnar på go musik tills han kommer, det låter bra!

Hoppas alla får en bra lördag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0