take my hand and come with me

2012-03-21 @ 20:43:14
Sitter här i mitt rum hos mamma och är heelt svettig efter massa träning. Trodde inte jag skulle orka eftersom att jag mår så dåligt men nu mår jag bara mycket bättre!
Ska snart hoppa in i duschen och sedan mysa lite i sängen med mina små tjockisar. Katterna alltså hehe.
Imorgon blir det först boxning en timme på morgonen, lunch och sist bowling i typ två timmar sen är det helg!

Så imorgon sover jag och Brian hos pappa också åker jag med honom till skolan på fredag en stund. Kommer säkert ta en senare buss eftersom jag inte kommer orka gå upp haha..

Men nu ska jag hoppa in i duschen innan jag dör av svettlukten haha.
Ha det bra alla sötnosar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0