I could walk a thousand miles just to se your smile

2012-05-28 @ 20:48:08
Nu är jag hemma från ett svettigt pass! Det blev först en halvtimmes cx och ungefär en halvtimme crosstrainer efter det. Hade ju orkat mycket mer men kände ändå att jag ville hem så det fick räcka för idag. Men imorgon blir det ju zumba också och antagligen gymma/crosstrainer, eller varför inte både och?;)

Just nu sitter jag på golvet och ska snart försöka städa lite snabbt innan jag hoppas in i duschen. Senare ikväll kommer hjärtat hit, har saknat honom såå mycket! Så det blir mysigt, har fixat en lite överraskning till honom också. Inget stort men det är ju tanken som räknas, right?

Skriver nog mer senare skulle jag tro, ha det bra sålänge! 
PUSS
Våran första pussbild, naww! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0