i won't give up on us even if the skies get rough

2012-05-19 @ 03:15:11
Jag måste verkligen bli bättre på att blogga känner jag. Jaja, får väl försöka så gott jag kan iaf.
Kom iaf ganska nyss hem från Oscar som räddade min kväll. Var nära på att jag bara låg hemma o dega hela denna kvällen också, men vid 12 kom han upp och hämtade mig sedan satt vi typ bara och kolla på tv och snackade om allt mellan himmel och jord hahah.

Förutom det har jag idag passat tre söta kusinbarn i en bil (haha), hittat världens underbaraste soffa som jag bara MÅSTE ha(!!!!!), valt tapeter till mina rum hos pappa, åkt motorcykel lite överallt, köpt lite kläder och hjälpt farmor att packa. Det var nog det mesta hehehehe.

Igår skulle jag egentligen till Halden med pappa och en sjukt massa andra folk med motorcykeln. Vi kom till ett ställe som jag tror hette Östad eller något och stannade där för att fika/tanka/dricka kaffe eller vad man nu ville. Men där tog den motorcykelturen slut för mig och farmor fick komma och hämta mig med bilen, baajsigt att sånt alltid händer mig!
Anledningen till varför jag var tvungen att åka hem tänker jag inte ta upp här eftersom det är ganska privat, men fyyfan vad arg jag blev..

Jaja, imorgon är det en ny dag och nya äventyr. Just nu ser det ut som att det blir lite motorcykelåkande till Lysekil, kolla på koutsläpp (dagens wtf) och sedan aaantagligen dra till Hunnebo och träffa lille Mantas som man inte sett på hundra år känns det som.

Får se hur det blir med det imorgon, nu ska jag iaf krypa ner under täcket och försöka sova!
Puss på er snyggingar!
Bilden är tagen för 2-3 veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0