i'm walking on sunshine

2012-05-02 @ 10:19:18
Åh, så sjukt fint väder ute!
Älskar att vakna upp till detta underbara vädret! Synd bara att jag börjar må riktigt dåligt och var tvungen att stanna hemma idag.. Men jag tänkte gå ut och sätta mig i solen och plugga lite med go musik i lurarna såklart, wonderful!
Missar dansen idag också vilket suger riktigt hårt, men jag får träna hemma så fort jag känner mig bättre. Det är ju faktiskt snart uppvisning = GLAD TJEJ!
23 maj kl 6 eller 19.15 tycker jag att alla borde parkera röven inne på bion i Lysekil, för då ska det dansas! :D

Just nu ligger jag i sängen hemma hos mamma och nyser som en jävla gris. Jk, dom nyser väl inte?
Hehehe jaja, ska som sagt antagligen försöka ta mig ut i det fina vädret. En meter utanför dörren typ, men fortfarande ute i solen! Ska bara försöka få i mig lite mat först, får se hur det går med det.

Juste, igår innan jag skulle sova skrämde Julian upp mig riktigt jävla mycket. Låg och blundade och typ halvsov, så fick jag sms och öppnade ögonen. Det första jag ser är en riktigt jävla läskig zombie(!!) med texten: tror han ligger under din säng, trevlig natt sötis, sov sött :)
Så jag har legat vaken nästan hela natten och inte kunnat sova, fyfaaan för dig Jullee!

Jajaja, ska försöka få något i magen nu, den skriker efter maaat!
PUSS på er, ha en bra dag i det fina vädret! :D
Bara för att jag är lat och inte orkar ta en bild själv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0