inte min dag

2012-05-08 @ 10:15:28
Längesen jag bloggade nu så tänkte göra det lite snabbt.
Sitter i skolan och väntar på mat, så sjukt hungrig. Det är verkligen inte min dag idag, allting blir bara fel och jobbigt, åååh!
Har iaf tränat nästan varenda dag den senaste veckan, det börjar märkas litegrann nu så det är gött! Orkar springa snabbare och längre, lyfta tyngre och lite sånt.
Ska ner och träna ikväll också, men då blir det antagligen bara zumba. Fast det är ju inte dåligt det heller!
Nu dör min dator snart och det är mat om typ en kvart, så jag skriver mer senare ikväll (lovar dock inget för det brukar inte bli så :$) PUSS PÅ ER!
Saknar mitt hjärta också, hoppas på att han kommer ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0