Ullared

2013-08-01 @ 02:08:27
Ligger just nu i husvagnen nere i Ullared och ska snart försöka sova lite tror jag. I måndags bestämde jag och pappa att vi skulle åka hit, så igår packade vi och drog iväg med husvagnen. 
Vi sov i Överlida inatt, typ 3 mil härifrån, eftersom vi visste att det var fullt på campingen här, så idag åkte vi hit istället och gick bort till affären typ direkt haha, älskar det!!
Men helvete va mycket folk det va... Vi va inne typ en timme sen betala vi och gick tillbaks till husvagnen några timmar så när vi åkte tillbaka bort va de inte alls lika mycket folk, mycket roligare då hehe. 
Så efter andra rundan i affären åkte vi tillbaks till husvagnen, satte ihop den nya lilla klotgrillen och grillade gott kött såklart, vad annars när man är på en camping? Älskar att sitta på en camping på sommaren och känna lukten från alla grillarna :D
 
Tänkte faktiskt visa vad jag har köpt, men gör det imorgon för jag är alldeles för trött för att sitta här i hålla på med det nu. 
Ha det bra så hörs vi imorgon! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0