Tidiga julklappar

2013-12-20 @ 18:40:49
Kollade runt lite på dresslink för ett par dagar sen och hittade denna mysdressen (heter det så??) och tyckte den såg så jävla mysig ut så var bara tvungen att beställa en. Så när pappa kom hem igår frågade jag om jag kunde få en sån av honom, och han sa ja! Men kunde inte bestämma mig vilken färg jag skulle ta så det slutade med att pappa tyckte jag skulle ta en av varje eftersom det ändå var så billigt. Världens bästa pappa! :)
Hur mysiga ser dom inte ut? Klicka här om du också vill beställa en, eller flera som jag gjorde haha :)
 
Idag åkte pappa in till Uddevalla och kom hem med en Apple TV till mig, så nu har vi två av det också haha.. Men jag klagar absolut inte! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0