Tillbaka

2013-12-17 @ 18:50:20
Tog en paus från bloggandet, vet inte riktigt varför men tappade bara lusten för ett tag men nu känner jag för att börja igen :)
Ska fortsätta med listan, men nästa punkt hoppas jag faktiskt över, det är "Vad jag har i min väska" och tycker det är skittråkigt att visa, har typ bara plånbok, läppbalsam, glasögonfodral och lite annat skit i den, och sen har jag ju med mig det jag behöver när jag ska göra olika saker hehe.
 
Idag har jag och farmor julstädat uppe på övervåningen, och jag har börjat här nere i mina rum. Men får vänta med att dammsuga tills Peter kommer hem, vågar inte göra det om jag är ensam hemma och det är mörkt ute haha, fråga inte varför..
Nu ligger jag i sängen och kollar på julkalendern, Peter mobbar mig för det men tycker det är ganska mysigt faktiskt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0