förkylning kan ta sig där solen inte skiner

2013-05-27 @ 15:14:47
Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag är sjuk så det finns inte så mycket att skriva eftersom jag bara ligger i soffan hehe. Igår låg vi här hela dagen och myste framför en film och med en filt för fönstret. Inte så kul med tanke på att vädret var helt underbart men ändå mysigt.
 
Har äntligen fått upp filmen från dansuppvisningen på youtube så den kommer här neranför. 
Var bara med i en dans iår, annars är jag alltid med i två. Men eftersom att jag har varit sjuk och varit med på kanske 5-6 träningar så är jag helnöjd över att jag klarade av det så bra iallafall! :D 
Och att man sen kom hem med en hel famn blommor och till en nystädad lägenhet gjorde det bara ännu bättre, har världens finaste pojkvän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0