seg dag

2013-05-24 @ 20:51:33
Hallååå
Detta är nog tråkigste kvällen på 57 år tror jag. Skulle egentligen åkt ner till havet med Petert och grillat och myst men som vanligt ändras det så nu är han ute och åker medans jag ligger här och har dödstråkigt!!

Har iallafall varit i Uddevalla med pappa idag. Skulle till läkaren och prata om mina mediciner och innan det var vi på torp en sväng. Sen hämtade vi Morriz hos mamma och åkte hem igen. Kände knappt igen mig när jag kom in hos mamma haha! 
Vi ska ju flytta i sommar, så mäklaren var där och tog kort i onsdags så mamma hade städat som en jude. Ser iallafall väldigt bra ut nu. Förutom att mitt rum är FULLT med lådor menmen.. 
Ifall ni vill ta en kik kan ni göra det -->här<--
 
Hoppas ni har en bättre kväll än mig, puss!
Bild 1: solnedgång
Bild 2: min bebis med yoghurt i hela ansiktet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0