sjukling

2013-05-29 @ 20:37:00
Tjänna
Sitter i soffan och väntar på att min tjockis ska komma hem och göra middag till oss. Har inte gjort något speciellt idag, är fortfarande sjuk.. Men börjar bli mycket bättre nu så hoppas på att jag är frisk tills fredag iallafall! Känns inte så kul att bara sitta inne när man ÄNTLIGEN är frisk från panikångesten och bara vill ut hehe.
Tur att jag har en liten busetjej här brevid iallafall, världens gosigaste =)
 
Ska snart klicka hem lite produkter från beatyjoint, ska bara få tag på mamma så jag kan använda hennes kort, suger att vara under 18 och inte kunna beställa som man vill haha.. Men inte många dagar kvar nu som tur är! 
Men får tyvärr vänta 2-3 veckor efter 18 årsdagen innan jag kan fira på riktigt pga av mina tabletter, men det får jag ta igen! ;) 
Känns ändå så jävla underbart att jag kan klara mig lika bra utan dom nu, har kommit så otroligt långt och jag kan fortfarande inte riktigt förstå det själv! Kommer nog ta ett bra tag innan jag verkligen förstår hur stark jag har varit för att ta mig ur detta, men stolt är jag!! Det har varit en riktigt jobbig period i mitt liv, men nu efteråt har det bara gjort mig starkare och stärkt mitt självförtroende hundra gånger om. Nu finns det ingenting jag inte klarar av, det finns ingenting här i världen som jag inte kan klara av efter detta!! 
 
I början trodde jag att jag var den enda i världen som hade fått det, men nu har jag förstått att det är många fler än man tror. Och de flesta håller det inom sig och tror att det ska gå över, precis som jag gjorde i början men det gjorde det bara värre. Så om någon av er som läser dethär känner igen er, även om det kanske bara är nån gång då och då så ta och prata med någon, så kanske ni slipper gå igenom allt jag har fått vara med om! 

Är det någon som vill ha tips eller bara prata av sig om panikångest finns jag alltid här! Det bästa är att prata med någon som själv varit med om det, det är bara dom som verkligen förstår hur hemskt det är!


Förlåt att det blev ett långt och lite tråkigt inlägg men jag tvingar ingen att läsa :)
You always have a reason to smile, and you always have a reason to cry. Why choose to cry when you can choose to smile ?

Kommentarer
Postat av: Abdifatah Mahamed

hej, det var bra att du skrev om panikångesten, för det finns många människor som mår dåligt pga att de har panikångest. det finns ett sätt man kan bli av med panikångesten och det är att man glömmer och inte ska göra allt som kopplas till den

2013-06-02 @ 15:42:03     URL: http://www.bloglovin.com/abdifatah

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0