Dag 1 – Lite om mig själv

2013-11-20 @ 18:44:55
Eftersom det var ett tag sen jag bloggade på riktigt tänkte jag göra en sån lista som många bloggare gör. Vet inte vad man kallar dom men det är iallafall en lista med 30 olika punkter. Så vi kör igång direkt! 
 
Jag heter Sofia. Jag är 18 år och går inte i skolan just nu eftersom jag är sjukskriven därifrån pga panikångest. Jag älskar att dansa och träna men tyvärr har det inte blivit mycket av det på det senaste eftersom jag är sjuk..
Jag har världens goaste katt och finaste pojkvännen, båda två får mig alltid att må bra och på bättre humör oavsett hur jag mår. 
Min mamma har nyss flyttat till skaftö igen efter nästan 2 år i Uddevalla, innan det bodde vi i vårat hus på skaftö hela mitt liv. När mamma flyttade till Uddevalla flyttade pappa till Brastad där han fortfarande bor kvar. Jag är nästan bara hos pappa eftersom att jag har i princip en egen lägenhet här. Har nästan hela undervåningen för mig själv, alltså ett sovrum, vardagsrum, toa och snart ett helt nytt kök! Delar dock tvättstuga och hall men där är man ju inte mycket ;)
Min pojkvän bor också här kan man säga. Vi var tillsammans i ungefär en vecka innan han började sova här nästan varje natt, och nu har vi varit tillsammans i lite över ett år. Han är världens bästa! 
Har även världens bästa farmor som bodde här med oss i ungefär 9 månader innan hon flyttade till sin lägenhet hon har nu. Pappa köpte huset av henne för 2 år sedan, och hon flyttade som sagt härifrån cirka 9 månader senare, men man märker inte så stor skillnad ändå. Hon är här varje dag och städar, tvättar och lagar världens godaste mat, supersöta farmor! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än så just nu, det blev inte så mycket men fortsätter jag nu kommer detta snart vara en hel roman och vem vill läsa det? 
Det allra bästa i mitt liv! 
Min fina pojkvän! Bild från när vi var i Stockolm tillsammans.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta om dina kompisar

Svar: det är faktiskt med på listan så tänkte spara det sålänge :)
Sofia Blad

2013-11-21 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0