Dag 7 – Min bästa vän

2013-11-26 @ 21:16:29
Har flera väldigt bra vänner men om jag måste välja någon så är det nog Linn. Även fast att vi bara träffade varandra en gång på över 10 år är vi ändå bästa vänner! 
Saknar ihjäl mig efter henne och vill bara bli frisk nu så jag kan åka och hälsa på henne borta i USA. Finns så mycket att skriva om henne men kan inte välja vad jag ska skriva så det blir bara lite kort..
Men vi har alltid haft superkul tillsammans, har kännt henne sedan innan jag ens kommer ihåg det. Vi bodde brevid varandra tills hennes familj flyttade till Florida, och vi var med varandra i princip varje dag :D
Jag kommer ihåg när dom skulle åka till flygplatsen när dom skulle flytta. Jag stog i fönstret och kollade och bara grät och grät, det gick verkligen inte sluta.. Sedan var det samma sak igen när dom skulle hem till Florida igen efter att dom hade varit här hemma i några veckor..
Nu när hon åkte tillbaka i somras var det inte lika jobbigt, jag vet ju att snart så kommer antingen hon hit eller så åker jag dit och hälsar på henne! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0