Tisdag

2010-08-24 @ 20:34:09
Har inte bloggat sen i torsdags, men i fredags drog jag och Rebecka till Alingsås. Vi paddlade, badade, köpte godis, gick lite på stan och massa andra saker. Sjukt kul var det!
Sen i söndags efter vi kom hem så drog jag till torp med pappa och köpte ett ska till min iPhone. Efter det åkte vi och hälsade på farfar på sjukhuset.

Igår efter skolan åkte jag och Paula till torp och shoppade lite. Köpte bara ett linne, en mascara och armband. Men det var sjukt kul också! Efter det så glömde jag att blogga.

Idag efter skolan så gick jag och hälsa på farfar igen sen var jag med habibi. Orkar inte skriva så mycket mer just nu, ska snart gå och sova.

Skriver mer imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0