When i'm gone

2010-11-13 @ 03:11:49
Smsbloggade förut men det kom aldrig upp såg jag nu?
Aja, skrev iaf att jag var hemma idag för jag har blivit sjuk. Skönt att sova länge, men saknar Patryk sjukt mycket!:( Älskar honom! ♥ Men ska träffa honom imorgon om jag mår lite bättre! :)
Sov iaf halva dagen sen har jag bara sett på tv och drogat massa medicin och halstabletter så jag skulle bli frisk. Ätit glass också, gott!
Har sjukt ont i huvudet och är trött så ska nog ta en alvedon och försöka sova lite.

Ligger i sängen och lyssnar lite på musik nu. Ingen aning vad jag lyssnar på just nu faktiskt, nåt konstigt iaf? Så byter till Eminem nuuuu. Har blivit så jävla beroende av han nu, helt sjukt bra ju! Haha :)


Eminem – When I'm Gone

And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel my pain
Just smile back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0