rubrik

2011-08-27 @ 13:26:33
Är hemma igen nu. Hade jättekul igår, det var jättelängesen jag träffade så många i släkten på samma gång. Felicia klättrade på mig och höll på hela tiden, så sjukt go liten tjej! Ni vet ju inte vem hon är men det är iaf mitt kusinbarn. Vi grillade och åt sen satt vi och prata och lite sånt. Sen när det bara var jag, pappa, farmor, kent och camilla kvar så såg jag på film och dom satt och prata tror jag hehe.
Men jag kunde inte skriva något eftersom jag inte hade nåt internet alls där :(

Och nu har det hänt nåt med min iphone så när jag ska öppna en app som jag har laddat ner så försvinner den bara?:s 
Så vi ska snart dra in till torp och se om dom kan fixa det innan jag tar livet av mig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0