ja, jag lever.

2011-11-03 @ 14:02:04
förlåt igen för den dåliga uppdateringen men jag har varit med brian 24/7 sen i fredags och det känns så drygt att sitta och blogga då liksom :s

orkar inte skriva något speciellt om dagarna, vi har mest sett på film och träffat folk osvosv. det är så jävla skönt att ligga och sova halva dagen med killen man tycker mest om!
men idag ringde klockan vid 8 och jag tog bussen till lysekil för att övningsköra. eftersom jag kom på rätt sent igår att jag kanske skulle sova så sitter jag här ungefär som en zombie just nu.
menmen, jag får ta och städa lite och sen kanske fixa mig lite eftersom att tjockisen snart kommer hit igen. vi har ju varit tillsammans i 4 månader idag om man räknar bort våra små avbrott hehehe.
vi ska nog baka och bada och lite sånt, myys!

tänkte fortsätta på listan lite fort nu innan jag börjar städa och fixa mig, så uppdatera sidan igen så kanske det har kommit något nytt inlägg ;)
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0