you're ready for the night of your life

2011-09-05 @ 17:42:11
Förlåt för grymt dålig uppdatering men jag har inte haft tid.
I torsdags kollade vi ju iaf på lägenheten. Jag var där typ en halvtimme sen skrev mamma på alla papper så nu är den våran! Eller ah, vi får flytta in senast 1 december, det beror på när dom som bor där nu blir klara med huset som dom bygger.

Sen i fredags drog jag hem typ direkt efter skolan och sen på kvällen åkte jag till uddevalla igen och skulle egentligen träffa lite folk men då satt brian där på kampenhof så jag prata med han och sen ville han att jag skulle hänga med han hem så då blev det så. Vi pratade om allt som har hänt och så på bussen och sen blev vi tillsammans igen och denna gången känns det verkligen som att det kommer funka!
Sen var jag hos honom hela helgen, i lördags åkte vi till brastad en stund och kolla hus med pappa och sen på kvällen drog vi till hunnebo nån timme. Men när vi kom hem blev det en riktig myskväll, aldrig fel!
Igår hängde han med mig hem också.

Idag tog jag 1 bussen från uddevalla, mådde hur dåligt som helst. Finns seriöst inget värre än mensvärk!!
Men då åkte jag iaf till lysekil och träffa brian och mantas så tog jag bussen med dom och gick av i bokenäs och drog hem.

Men just nu håller jag och mamma på att fixa lite här hemma. Hon målar klart lite ställen som aldrig blivit klart och jag.. ah jag försöker iaf städa mitt rum. Mäklaren kommer hit på fredag och tar kort så då får man väl försöka städa lite iaf. Dunkar musik också, asgött!
Men nu måste jag försöka städa, skriver senare antagligen.
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0