sick again

2012-06-12 @ 21:22:00
Ligger i sängen och funderar på att sova snart, har mått skitdåligt hela dagen
 kollade på project x, aaaasbra film!
Efter typ halva filmen började jag känna mig lite snurrig när jag satte mig upp men jag bara la mig ner igen och tänkte inte mer på det. Lite senare kände jag mig så snurrig att jag inte ens kunde sitta upp och jag var jättevarm, uuusch! Hade ju verkligen ingen lust att sätta mig på en buss då så mamma fick komma och hämta mig. 
Har ändå världens underbaraste älskling som gör allt han kan för att jag ska må bra.
 
ÄR JAG INTE FRISK DEN 25 JUNI GÅR JAG OCH DRÄNKER MIG!!!!!!!

Imorgon har vi teknikprov och lite andra saker så jag måste gå till skolan, sucks!
Jaja, ska väl snart lägga mig och försöka sova. Skriver mer imorgon, puss på er =)
 
RSS 2.0