i skolaan

2012-03-09 @ 08:31:47
Kom nyss till skolan och känner lite att jag vill dö. Eller iaf åka hem igen och sova!
Har bara 5 lektioner idag och sen är det äntligen helg! Så ikväll blir det att chilla med bästa mella och antagligen lite annat roligt folk också.
Gårdagen spenderades med mina goingar Pontus och Svante. Vi såg på paranormal activity 3 precis innan jag åkte hem och om jag ska vara ärlig så va den inte så läskig som jag trodde. Har inte sett någon av dom men jag trodde seriöst jag skulle bli så rädd så jag typ hade dött eller nåt.. Men den va inte så läskig, Svante blev mer rädd än mig och han har ändå sett den innan. Mes;)
Nu börjar äckel engelskan..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0